top of page

Гарантія від Smart Electronics

Чи виявили несправності під час використання техніки?

Просто зателефонуйте нам - ми точно допоможемо!

Номер для зв'язку

0-800-40-0770

Для обслуговування товару за гарантією:

  • детально опишіть проблему та недоліки товару;

  • надайте товар у повній комплектації та з технічною документацією;

  • не забудьте гарантійний талон від виробника (якщо передбачено комплектом поставки), з датою продажу, ПІБ та підписом споживача;

  • і документ, що підтверджує факт придбання товару ⃰ (товарний або електронний фіскальний чек, видаткова накладна у разі придбання на доставку).

НА жаль, не зможемо надати гарантійне обслуговування, якщо ⃰ :

  • Виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання та/або несанкціонованого ремонту;

  • Товар використовувався неправильно, не за призначенням чи всупереч правилам, викладеним у супровідній документації до виробу;

  • Знищено серійний номер (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування, передбачені виробником.

  • Порушено правила та умови транспортування та експлуатації виробу, викладені в інструкції.

  • Дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу чи програмного забезпечення.

  • Дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними чи необережними діями користувача чи третіх осіб.

  • Виявлено сліди потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, невідповідної вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку ), і навіть інших видів зовнішнього впливу.

  • Товар просто зношений у зв'язку з його експлуатацією.

  • Використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.

  • Виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить у комплект виробу, а також якщо помічено неправильне встановлення програмного забезпечення.

  • Детальніше про причини припинення гарантії - знайдете в гарантійному талоні від виробника або магазину-реалізатора.

bottom of page